Home | Jobs | Plan | Contact | Inschrijven nieuwsbrief | Nieuwsbrieven | feed

Meldpunt"
e-Loket:
  • Inleiding
  • Toepassingen eGov
  • Uit-kalender
  • Geo-loket
  • Openbaar domein
  • Ondernemersloket
  • Meldpunt
  • e-loket begraven
  • e-loket burgerzaken
  • Acties ondernemers
  • Catalogus bibliotheek
  • Spontane sollicitatie
  • Tickets cultuurcentrum...
  •     Inleiding (Update: 2015-10-14)
    Welkom op het e-loket, hier kunt u verschillende zaken elektronisch aanvragen.

    Momenteel zijn volgende e-loketten beschikbaar:
    1. Burgerzaken
    2. Andere
    3. Andere externe toepassingen: te raadplegen via het portaal eID.
    4. E-loket Begraven (Begrafenisondernemers)
    Elektronische aanvragen gebeuren via een 'token' voor overheidstoepassingen. Maar zowel voor overheidstoepassingen als voor andere toepassingen, is de elektronische identiteitskaart de gemakkelijkste manier om aan te melden. Om de kaart in te lezen, is een kaartlezer nodig. Deze kaartlezer draait op speciale software die door de FOD Binnenlandse Zaken gratis ter beschikking wordt gesteld via hun website. Installeer eerst de software. Plug de kaartlezer maar in op het moment dat het programma vraagt dit te doen. Dit laatste is belangrijk voor het lukken van de installatie. Succes!

    Via deze link kan de burger zijn/haar pc controleren op de instellingen en de aanwezigheid van alle programma's die het e-loket nodig heeft voor een correcte werking.

    Om te kunnen aanloggen met de eID-kaart, moet u de PIN-code ingeven. Wie zijn code niet meer kent en niet meer terugvindt, kan via deze site of via de gemeente een nieuwe aanvragen. U krijgt dan voor uw bestaande eID-kaart een nieuwe PIN- en PUK-code.
     
    webdesign by ITAFdesign a division of ITAF